Verzending & levering

Wanneer worden mijn producten verzonden

Dagelijks worden onze bestelling verwerkt en verzonden. Is uw bestelling voor 15.00 uur verwerkt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.

Ik wil mijn bestelling annuleren of aanpassen. Kan dat?

Dat kan zeker! Neem hiervoor meteen contact met onze klantenservice op en dan zal uw aanvraag meteen worden behandeld, mits deze nog niet is verzonden.

Krijg ik een track & trace code?

Ja, u krijgt bij ons altijd een track & trace code van uw bestelling via de mail en als whatsapp. Ontvangt u deze niet, check dan ook even uw spambox en of u het mailadres of mobiele nummer wel juist ingevuld heeft. Een typefoutje is snel gemaakt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen onder de € 300,- zijn 7,25 (NL) 10,95 (B) 13,50 (F/D/AT/L) 15,75 (IT). Dit is het standaard tarief van Post NL en UPS. Boven de € 300,- betalen wij de verzendkosten voor u.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons gemakkelijk en veilig betalen via iDeal, Creditcard, PayPal, Apple Pay en Bancontact. Achteraf of op factuur betalen is helaas geen optie.

Wat is jullie retourbeleid?

Niet helemaal blij met je bestelling? Geen probleem!

  • Retourtermijn: je mag binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
  • Voorwaarden: het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zitten.
  • Uitzonderingen: geopende cosmetica, hygiëneproducten en gepersonaliseerde artikelen kunnen we niet terugnemen.
  • Kosten: retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij wij een fout hebben gemaakt of het product defect is.
  • Terugbetaling: zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt meteen het aankoopbedrag teruggestort (inclusief de verzendkosten van de heenzending).

Retour aanmelden? Stuur ons even een mailtje via info@beautyclinic-shop.nl en we helpen je verder.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Ook in dit geval kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice en dan kunt u samen bekijken hoe het het besten en snelste opgelost kan worden.

Ik weet niet zeker welk product ik moet bestellen. Wat kan ik het beste doen?

Retouren zijn voor niemand fijn. We snappen heel goed dat ons retourbeleid een extra service bied. Toch willen we voorkomen dat er veel retouren ontstaan. Eigenlijk is retourneren voor niemand leuk

  • Extra kosten voor retourzending
  • U moet naar het postkantoor
  • Er moet een bezorger extra kilometers maken (niet goed voor het klimaat)

En zo zijn er natuurlijk nog wel wat voorbeelden. Wat u dus het beste kunt doen is advies vragen voordat u uw producten besteld.